ראשי » קורס קידום אתרים באינטרנט SEO

קורס קידום אתרים באינטרנט SEO


מהו למעשה קורס קידום אתרים – לימודי SEO? ככל שהשימוש במנועי החיפוש (ובראשם Google) לצורך איתור מידע הופך פופולארי יותר, כן גדל הצורך של כל בעל אתר, להופיע גבוה ככל הניתן בין תוצאות החיפוש עבור הביטויים הרלוונטיים לקהל היעד אליו הוא שואף לפנות. רוצה לדעת איך עושים את זה?

בשנים האחרונות, המודעות לתחום זה (הפרקטיקה מכונה SEO – Search engine optimization) גדלה ועימה גם הביקוש לאנשי מקצוע, לעבודה בחברות קידום אתרים או עבודה עצמאית ומתן שירותים בתחום.

במקום בו יש ביקוש, מטבע הדברים נוצר גם היצע וניתן למצוא בישראל מספר אפשרויות המתאימות למי ששוקל קורס קידום אתרים.

קורס קידום אתרים מקיף או לימודי SEO ברמה בסיסית?

בעת בחירת מסלול לימודים והכשרה, חשוב מאוד לשקול את מטרותיכם. האם ברצונכם לרכוש כלים לקידום עצמאי של אתר האינטרנט שלכם?

האם המטרה היא קריירה כעצמאיים המציעים שירותים בתחום? האם תרצו להשתלב כשכירים באחת מחברות ה – SEO שפועלות בארץ?

בכל אחד מהמקרים הנ"ל, מומלץ לפנות לקורס קידום אתרים מקיף ומקצועי.

מאידך, אם מטרתכם היא העשרה של הידע הכללי שלכם, היכרות בסיסית עם מנועי חיפוש ועם פיתוח אתרי אינטרנט – גם סדנא קצרה ומעניינת עשויה להשביע את רצונכם.

אילו תכנים כדאי שיכלול קורס קידום אתרים מקצועי?

חשוב לברר כי תכני הקורס מתאימים לכם, הן מבחינת הידע עימו אתם מגיעים והן מבחינת הרמה המקצועית אליה אתם שואפים להגיע עם סיום הקורס.

במרבית הקורסים אין דרישה להיכרות עם שפות תכנות וגם מי ששומע לראשונה את האותיות HTML יכול לקחת בהם חלק פעיל.

אולם, ראוי לציין כי מי שמתמצא בפן הטכני, אולי יפיק יותר כלים מקורס מתקדם יותר.

בכל מקרה, ישנם תכנים בסיסיים שכדאי שכל קורס קידום אתרים יכלול:

היכרות עם מנועי חיפוש – בשביל להתחיל להשפיע על סדר תוצאות החיפוש, חשוב להבין, לפני הכל, את ההיגיון מאחורי כל הפרמטרים לפיהם הן נקבעות.

SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) –  כלים למיטוב אתרי אינטרנט, שיפור הרלוונטיות שלהם לביטויי החיפוש הרצויים וכיו"ב.

ניתוח זירות חיפוש – כלים מקצועיים לניתוח תוצאות החיפוש בביטויים השונים (מבחינת אופי התחרות ומידת הרלוונטיות ל"מוצר"), ניתוח התנהגות גולשים (נפח חיפוש).

קידום ממומן (Google Adwords – PPC) – כלים לבניית קמפיין פרסום אפקטיבי בגוגל וברשת התוכן.

למי מתאים קורס קידום אתרים?

  • בעלי אתרי אינטרנט או מנהלי אתרים המעוניינים לשפר את תנועת הגולשים באתריהם
  • מתכנתים ומעצבים המעוניינים להבין טוב יותר את השלכות עבודתם בכל הנוגע לדירוג האתר בתוצאות החיפוש
  • בעלי מקצוע בתחום פיתוח התוכן באינטרנט, המעוניינים לייצר ערך מוסף
  • מנהלי שיווק \ מותג (יועצים או שכירים בחברות)
  • מי שמעוניין לייצר הכנסה כספית דרך תוכניות שותפים
  • מי שמעוניין לעבוד בתחום כשכיר או להציע את שרותיו

Share/Save/Bookmark